29.1.06

Kódování ze všech stran...

Podle Boba jsem se dostal na další level. Podle mě začínám pěkně vlčit. Den nemá žádný řád, vzbudím se okolo oběda, mám pořád hlad...no hrůza.

Každopádně se mi podařilo releasnout administrační rozhraní pro stránky kamaráda. Teď ještě abych tento systém spojil se stránkami a je to.

Podařilo se mi ještě porazit Kačera a Pejsyho ve FIFě a s kým jsem hrál fotbálek, ten vyhrál...takže úspešný den.

Dostal jsem zadání na další práci ohledně stránek a začal vymýšlet verzi 2.0 administračního rozhraní a tím mi spadlo do klína kódování. Musím říct, že je pěkně těžké a že mi bude hodnou chvíli trvat, než ho přežvýkám...

Tak snad to dopadne jako s tím fotbálkem...

A zítra vstanu BRZO a půjdu BRZO do práce a dám si do těla...protože takto to nejde.

Žádné komentáře: