26.10.08

Vrány jsou tu

Když jsem v deset vyběhnul směr mlhavá Stromovka, ticho ulice rušilo jen krákání obrovského hejna vran. Ano, paní zima tu bude co nevidět. Podzimní mlhy na Bubenči jsou znát. Internet funguje s pravidelnými výpadky. Pak dvojnásob platí "Díky za každé dobré ráno".
Po doběhu a snídani v jedenáct jsem s radostí zjistil, že je zimní čas, takže je o hodinu méně. Dnešní běh byl tedy "zadarmo" a to mě potěšilo :)

Po půl roce se mi do rukou dostaly diáky ze Španělska...tedy z Maroka, Portugalska, Paříže a Huelvy. Kiosek v Huelvě blízko calle de San Sebastian mi totiž nemohl vyvolat diáky jinak než crossem...což se hodilo na dvacetiletý svitek...ale na novou Provii ? :) No nic. Nechal jsem se unést. Filmy tedy putovaly poštou do Žatce, ze Žatce do fotolabu, pak nazpět, pak na Jižní Město a potom zkrz Klementinum do Dejvic....
Čili skenuju jako barevný...ano ten film je opravdu barevný. A čekám na nový monitor....Protože na noťásku už nic upravovat nebudu...stačilo.

Každopádně na obrázku jde vidět, jak to kdysi vypadalo na mých 4 metech čtverečních...



Žádné komentáře: