9.12.08

Jak měsíc utekl tak...rychle

Ano, je prosinec, druhá neděle adventní za námi, turisté ze Španělska lační vánočních trhů jsou poznat podle teplého oblečení, tmavých očí a krásné to řeči, kterou, jako voyer sledujíce, já poslouchajíce - lapám a překládám si co se kde šustne.

Inu co se stalo za ten měsíc.

Jak jsme stáli frontu na Cimrmana.
Říká se fronta jako na maso. Ale to je asi z dob, kdy ještě nebyly fronty na českého rodáka narozeného ve Vídni.
Když mi bylo řečeno: "Vstaneme ve dvě a ve tři vyjedeme, abychom tam tak o půl čtvrté byli." bral jsem to jako ubohý vtip.
Vstali jsme nakonec ve tři a byli tam něco po čtvrté.
Když jsme se blížili k Žižkovskému divadlu, myslel jsem, že poblíž sídlí i misie Armády spásy a proto je okolo toliko lidí zabalených v dekách, spících ve stanech a nebo stojících u kamínek, podupávajíce zimou.
Nebyla to Armáda spásy, to byla fronta na lístky.
Ten den se vydávalo 200 lístků. Za každý lístek se pak dají koupit 4 vstupenky. My byli 191. Stáli jsme v polovině druhé ulice (za prvním rohem). Fronta se točila až na konec třetí ulice (za druhým rohem). Přežili jsme to díky klepání kosy ve dvou a útěku do Non-stopu na grog.
V osm ráno otevřeli výdejnu lístků a o půl deváte jsem utíkal do práce :)

Jak sněžilo
Myslel jsem, že letos budou Vánoce přeci jen na sněhu. Ovšem sníh slezl ještě dřív než bylo možné se z něj nějako radovat. Ale i tak můžeme být rádi, že napadl dřív, než minulý rok...teda vlastně tento rok.....na Tři krále.

Jak se začal plánovat večírek s kurzem Salsy
Merengu neumím, v salse zvládám tři otočky a ke konci kurzu jsem se dověděl, že špatně přenáším váhu. Ale ani to mě neodradí, zajít do kubánského baru, dát si Cuba libre a na parketu rozjet těch pár kroků...tedy, pokud bude pomalý rytmus ;) Baby nebude sedět v koutě.

Jak se začali všichni ptát na diplomku
Ano je to tak. Do odevzdání diplomové práce zbývá nechutně málo času a někdy si připadám jako Císař, co neměl šaty. Tedy s tím, že já to vím a netvářím se, že ne ;)

Jak jsem chtěl napsat víc, ale v průběhu psaní jsem zjistil, že zajímavé věci jsou stejně interní záležitosti :)


Žádné komentáře: