10.9.06

Těžký víkend

V pátek do Ludkovic na Ludkovickou Notor Párty, jejíž vznik se datuje na dobu, kdy jsem ještě chodíval do Zlína na SPŠ.
Dopadlo vše podle očekávání. Bobík objímal záchodovou mísu, zábava byla, Ohosevidaho jsem nepřepral. Naneštěstí jsme hráli fotbálek a tak jsem ukazoval, co je ve mě....prohrál jsem až asi šestý zápas... po nějakém tom rumu, fernetovi, a prostě panďuláci byli pomalejší.
Spaní u Vladiše. Nedokážu si představit, že bych si domů dovedl 10 ožralých borců, kteří by pobudili celou rodinu a poblili záchod.
Ale ráno jsme dostali ještě snídani.

Pak vlakem do Rakvic na oslavu bratrancových 30tin. Opečená bachyně a prase, vína plno, zábaav a hudba a zpěv. Prostě pohoda.

No a v neděli do Prahy. Koláčky pro Mellthyho, zbytky bachyně pro mě :)

Zupa víkend.


Pohoda Jazz

Žádné komentáře: