19.12.06

Znamení ?

Úvod do problematiky :
Canon jednoho času dělal super levné objektivy 50/1,8, které nebyly zase tak špatné na to, kolik stály.
Jednou řekli manažeři Canonu:"mohli jste mít kovové bajonety, lepší ostřící kroužek, lepší práci v protisvětle. Ale my řekli NE! Budete mít plastové hračky, ještě levnější než doposud, které budou vlastně naprd."
A začali vyrábět plastové hračky, kterým odvážlivci říkají objektivy.
Od těch dob se majitelé 50tek dělí na ty, co mají peníze a pořídili si 50/1,4 USM, na šťastlivce, co mají 50/1,8 MKI a chudáky, kteří musí mít 50/1,8MKII.
Samo sebou, když se objeví inzerát na 50/1,8MKI, jen se po něm zakouří a je dražší, než jeho novější, lehčí, levnější a prostě super bráška.

V listopadu jsem našel inzerát na MKI. Napsal jsem majiteli, ozval se a za týden, že mi napíše. po 14 dnech jsem mu psal, že mám stále ještě zájem (a kde to vázne). Odepsal, že na mě zapomněl a objektiv prodal někomu jinému.
Před čtyřmi dny další inzerát. Ještě levnější. Domluvili jsme se na pondělí. V pondělí nic. Ticho. Psal jsem mu, jestli nezapomněl. Nezapomněl, jen ho prodal kamarádovi.

Znamení nebo smůla ?

Žádné komentáře: