19.10.08

Ó ty víkendy

Někteří se na víkend těší domů. Utíkají z Prahy tak rychle, že je tu ani nevidím.
Já mám za poslední měsíc přesně 0 víkendů v Praze. Co bych tu taky dělal ? Ptají se ti okolo. To je pravda. Co bych tu tak mohl přes víkend dělat.
Takže se dostáváme k tomuto víkendu. Na plánu bylo rytí a oslava narozenin.
Rytí je relax. Krásný podzím k tomu, jemně navlhlá půda a nabroušený rýč měli za následek to, že rytí bylo za odměnu. Není nad práci, u které se nemusí moc myslet ;)

Jelo se pak volit. Volební komisi se mi podařilo rozesmát dotazem, jestli ta tužka za plentou je na to, abych se na volební lístek podepsal. Řeči o tom, aby mi dali jen volební lístek na komunisty už asi tak vtipný nebyl....asi to bylo věkovým průměrem komise.

Na oslavě narozenin se mi poštěstilo vidět rodinné příslušníky, které normálně nevídám i přes dva roky. Ano, viděl jsem se se svým otcem a protože jsme se dlouho nepotkali, bylo o čem vykládat. Hlavně že byla pohoda.
Dostal mě můj bratránek, co studuje tělovýchovu. Řekl mi, že bych měl přestat "sypat" (brát podpůrné látky na růst svalové hmoty a lepšího spalování tuků) a řeči o tom, že to mám jen z běhání a lezení po stěně, ať si nechávám pro holky, co prý balím. Inu, kdo chce kam, pomožme mu tam ;)
A jinak...kdo by neznal víkendy doma. Je navařeno, napečeno, hraje se Carcassone a prostě čas plyne jinak.

A tak to ma být :)

Žádné komentáře: