22.12.08

A kolik že mu je ? Tři roky.

A to tě to ještě baví ?
Baví.
Seš divnej.
Jsem.

Inu před třemi léty jsem začal vykřikovat do tmy skrz tento blog a i přes jedno chvilkové povolení mysli, kdy jsem kontaktoval Norsko, aby mi zálohovalo obsah pro časy vzpomínací, protože jsem měl chuť kliknout na "Zrušit blog", jen tak neskončím. Proč taky? Platit za to nemusím, nevadí mi to a je mi jedno co si kdo myslí. A alespoň se jednou za čas podívám do pravidel, jak se co píše.

Vánoce jsou tady. A nimi rodina, vybírání posledních radostí, balících papírů ... a deště. Před třemi léty sněžilo. Letos snad alespoň na silvestra pocukruje někdo nahoře Vizovické vrchy, ať ze Vsetína prvního ledna nemůžeme zpět do hnusné Prahy :)

Jsem tak trochu bilancoval, co se za ty tři léta změnilo a je toho dost. A myslím, že tak to má být. Dá se říct, že jsem spokojen :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

A jeste aby ne!
:-)