1.2.09

Únor...připravím si úbor

Kdy naposledy jsem měl v lednu naběháno a naplaváno jako letos ? Nikdy. Sice o nějakých extra výkonech nemůže být řeč, ale i tak příprava na letošní sezónu začala, ať chci nebo ne. Inspirací budiž video IronMan z roku 2007 a 2008 (jedná se o pěkně sestříhaný průběh havajského závodu) a 76-ti letá babička, která tichooceánského železňáka běžela 20x.
Chřipková epiemie sice útočí, ale Stromovce se úspěsně vyhýbá. Jen škoda, že jsem z mínusových teplot chytl rýmečku, o které víme, že pro nás muže je smrtelná.

Už to bude skoro rok, co jsem odjel na Erasma na jih Evropy. Toto uteklo. Manu chao mi připomíná, jaké to bylo přijít ze školy, nakoupit v Carrefouru a jet na pláž číst si (učit se) a večer ze sebe dostat sůl, natřít se krémem, zajít třeba na kafe a okolo jedné se spokojeně vrátit.

A Obrazovka smrti mi připomněla, že jsem ve Vistách nějak moc dlouho...

Žádné komentáře: