16.4.08

Utíká to utíká

Ještě jsem se tu nerozkoukal a už zbývají poslední dva plné týdny školy a pak pár drobných mezi volnem.
Volnem, které se snad vyplní Portugalskem, učením, mořem, programováním, volnem a připravami dvou prezentací ve španělštině. Bůh mě chraň.
No a pak měsíc zkoušek.
Randevouz velkolepého stylu třech studentů Erasmu na neutrální půdě (Paříži) snad klapne. (nevím, proč nebyl vybrán Amsterdam...ten je neutrální taky;) Včera jsem jako poslední z trojice booknul letenku Madrid-Paříž-Madrid. Díky Mellthymu ne Paříž-Madrid-Paříž....oj ten zbytkáč. Ale pravda, že tato varianta byla o dost levnější.
Tam, nad hrobem Jima Morrisona, pustíme si The End, bude následovat zmrzka u Eifela, kokteil v Moulin Rouge, hledání Amelie v Montmartru....a mnoho dalších skopičin....třeba čokoláda....a třeba dovezená Reesem. Ano ano, možná přijde i kouzelník.
Ale jak znám Reese, že ano Reesi, tak budeme kouzlit sami.
O programu v Paříži bude ale informovat Mellthy, protože já jsem jen pasivní figurka tohoto veselého setkání ;)

Dost hlodů, pryč ze školy, ať mi zas neujede bus.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jedeeeeem

Venda řekl(a)...

letime :)