12.4.08

Jiný kraj, jiný mrav (vol. 2)

Ano, dnes je tomu dva měsíce (polovina pobytu pomalu za mnou), co jsem opustil rodnou hroudu, ..... úvod viz Vol1.

Vlastně chci jen upravit poznatky z minula. Přeci jen druhý měsíc, věci si trošku sednou a hned se dívá na svět jinak.
  • odpad - třídí se. ovšem ne v našem bytě. Čili jsem zavedl tvrdou štábní kultůru, díky které jsem pouze sklidil posměch a na truc třídím sám. Důvod proč náš byt netřídí je jednoznačný. Popelnice na tříděný odpad jsou o 20 kroků dál (měřeno mnou za střízlivého stavu - zaokrouhleno dolů)
  • cestování - i španělé cestují. spolubydlící vyrazil na víkend autem k moři. Cesta obsahovala přenocování v hotelu, plnou penzi a nedostatek spánku kvůli pitce :)
  • dlouhé vlasy - počet osob, co mají dlouhé vlasy a nejsou to ženy či homosexuálové se rozrostl na 2. A to o člověka, co se ptal, jestli nechci hrávat fotbal.
A navíc :
  • školné se tu platí. A ten, kdo přesahuje standardní dobu studia, platí o to víc :)
No a jinak...z bydlení se pomalu ale jistě stává rutina. Škola, autobus, čekání na autobus (jednou i hodina a půl - přístě stop jako pobres), jídlo, spánek, programování, televize, občas Erasmus party, z které musím vypadnou před jednou hodinou (čili asi 30 minut po zahájení), abych ráno vstal do školy. Což nechápou alemánci, díky čemuž jsem "ten podivný výpočetkář,co pořád jen spí".

A protože mám pocit, že tento příspěvěk nemá skoro žádnou hodnotu, zkusím odpovědět na otázky, na které se mě nejčastěji lidé ptají (řazeno od nejčastější).


"Jaké jsou ve španělsku holky?"
Jak řekl Honza, který byl málem králem...nebo to byl někdo jiný... "Všude chleba o dvou kůrkách".
Platí ale, co napsal můj oblíbený autor: "Byla to typická Andalusanka s černými vlasy, splývajícími po ramenou, a s očima, které vzdáleně připomínaly dávné maurské dobyvatele."

"Jaké je tam počasí ?"
Teď příjemné :) V létě se chystám dobrovolně umřít z teplot, co tu mají být.

"Jak se máš?"
Jde to.

"Co tam vlastně děláš?"
Snažím se studovat :)

"Jaké je tam jídlo?"
Dobré :) Ovoce mám od spolubydlícího, který jednou týdně vozí jahody ze svého pole, na rybím trhu jednou týdně koupím rybu, zbytek ovoce a zeleninu a hlavně olivy, protože ty jsou moc dobré ;)

"Co je vlastně Huelva a kde leží?"
Tak tu je odpověď...ve španělštině.

Kdo by to chtěl beze slov a s procítinější hudbou, tak tu. (Stojí to za to)
Tož tak :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

A jak se ti tam líbí?