30.6.08

Uzavření běžecké sezóny

Aneb je to v nohách.
Dlouho připravovaný běh do Punty měl podle výpočtů astrologů největší šanci na úspěch právě poslední den v měsíci.
Bohužel po finále mistrovství Evropy jsem vstal pozdě.
Posnídal jsem dva čtverečky čokolády, hrst gumídků, jednu broskev, zapil to čtvrtinkou vody s ledem a citronem a šlo se na věc. Půl jedenácté. Chci vidět, jak bude sluníčko pálit.

První 4.5 km v pohodě, slunce schované za mírným oparem. Žaludeční šťávy s příchutí gumídků vyplivnuty a zapito vodou.
Přichází pak krásná cesta zkrz marismas a místa, kde se těží sůl. Běží se krásně, krajina voní borovicemi, okolo není sloupu bez čapího hnízda, kteří to tu mají blízko do Afriky. Je to super pohled. Dva rodiče v obrovském hnízdu, někdy jde vidět šedá hlava potomka.
Cesta pak pokračuje okolo nebo v blízkém okolí dálnice.
Nevím, kolik kilometrů mi zbývá a tak si dávám závazek, že do hodiny a půl běžím a pak se otočím.
1:20 a už to chci točit, ale žádné takové :) Pěkně makat.
Po pěti minutách, posledním kopečku stojím u cíle. U moře.
V hospodě sockuju vodu a hraju si s vlčákem...nu štěnětem :) Mám takovou chuť skočit do moře...ale běžet s věcma od písku, komu by se chtělo.
Tak běžím nazpět. Jde to dobře. Jak už znám cestu, jde to rychle. Přeháním ale tempo a před začínají se ozývat lýtka a hlavně kolena. Slunce pálí, vzduch nad silničkou se tetelí, pot na mě schne a vytváří mapy soli. Konec nezvládám, voda došla a tak před marismas pět minut sedím a na mostě před Huelvou pět minut jdu. Na mostě dostávám neskutečnou chuť na pivo nebo colu...oooo orosená sklenice...
Ale nakonec jsem tu. Po dvou hodinách a padesáti sedmi minutách, 30km v nohách. Super pocit :)
A konečně snídaně (a ukradnutá vychlazená orosená plechovka coly jednoho ze spolubydlů)


Podrtženo a sečteno, za měsíc červen uběhnuto 173,23km. Dalo by se říct, že jsem spokojený.

8 komentářů:

Elvard řekl(a)...

Gratulace :) Kolena si po case zvyknout. V tom horku to musel byt super vykon!

Venda řekl(a)...

Dnes to šlo. Bylo jen 35˚ :)

Anonymní řekl(a)...

ten tvuj dres mi svym zpusobem pripomina turinske platno :)

congratz, ale 173 das na kole za den ;)

chjo, to jsou zase kecy meltaku, schvalne kolik si toho za posledni pulrok nabehal ty, no? a najezdil na kole, he? so FUCK U!

Anonymní řekl(a)...

juuu, on ten komentar prosel i s "FUCK U" ... a pak ze spamboti funguji ;) a pak ze je internet cenzurovany ;)

FUCK THE FUCKING FUCKERS!

Anonymní řekl(a)...

jinak vim ze pisu pulrok a ty pises cerven ... jen u me by suma za jeden mesic nevysplhala pres desetinnou carku ;)

Anonymní řekl(a)...

ano, spravne, venda neni onlajn a chybi mi :D

Venda řekl(a)...

WTF, jak děláš ty hotentotiny s tím, kdo to řekl a kdo ne ? :) to chci taky. a venda je online, ale meltak ne.. :)

Anonymní řekl(a)...

staci nebyt prihlaseny a u voleni identity zvolit nazev/adresa URL ... a ja jsem onlajn, ale ne po pulnoci, kdy vsichni sporadani obcane davno spi ... ja ne, jen nejsem onlajn.