21.3.09

První jarní den

Po měsíci a půl jsem do jel domů a už včera jsme s bráchou přemýšleli, co s načatým prvním jarním dnem. Naordinovali jsme si plavání a možná i běhání.
Skončilo to tak, že v deset dopoledne jsme stáli na startu Josefského běhu, který se konal ve Zlíně. Protože jsem ještě potřeboval reklamovat mobil (stejně bylo zavřeno) a brácha potřeboval na poštu, dorazili jsme docela pozdě a rozcvičení se smrsknulo na stometrové poklusání a protáhnutí ztuhlých pérek.
Na startu byl i Vabroušek, což mě překvapilo. Poprvé jsem tohoto triatlonistu viděl naživo.
Start jsem přepálil a už za dva kilometry jsem cítil jak moc. Běželo se lesíkem příjemným prostředím, svítilo sluníčko. S problémy s dýcháním jsem doběhnul na otočku a pak se přidalo píchní v boku a záda. Kopec po otočce mi dal zabrat.

Před cílem už klasicky čekal brácha. Těším se, až jednou doběhnu první :)

A z plavání nakonec sešlo. Ze studeného vzduchu se mi nějak špatně dýchá, takže volíme raději odpočinkové odpoledne s teplým čajem.
Musím něco udělat s těmi zády, protože maraton se blíží.

Žádné komentáře: