2.5.09

Květen - letem světem během

A přišel květen, lásky čas. Hlavně ale přichází měsíc Pražského maratonu a odevzdání diplomky. A protože maraton je dřív, řekli jsme si s bráchou, že Svátek práce oslavíme Ječmínkovým během, konaným v Chropyni. Inu proč ne, 10km na čas nikdy neuškodí.
Za pěkných 50 korun českých na startu jsme dostali startovní čísla, památeční plaketku, nějaké ty tekutiny a kalorie a šlo se rozcvičovat. Přijeli jsme nezvykle brzo, takže se dalo pěkně protáhnout a po doběhnutí jsem mohl i chodit, narozdíl od JOsefského běhu. Taky jsem si nezapomněl běžecké boty jako na Běhu prokopským údolím. (něco mi říká, že jsem o něm ani nepsal)
Bratr už má připravené nohy na maraton ( holit se umí :) a má čas na sport, čili mi utekl už při startu. Hlavně má tedy kouzelné hodinky, které ukazovali, že ke konci závodu běžel na 105% ;) Lopotil jsem se celých 5 kol a postupně se dostával dopředu. Tentokráte si na mě nikdo nesmlsnul, naopak já si vychutnával předbíhání. Přeběh přes loučku s vlhkým vzduchem střídala cestička v lesíku, takže se to dalo. Při posledním kole jsem zatleskal předbíhajícímu prvnímu běžci a těšil se, že za chvíli to bude za mnou. Nakonec to byl krásný čas 42:05 a jelo se na zahradu opékat a jezdit na motorce :) A pak vlakem na kolej, pachtit se s diplomkou. Inu diplomka. Diplomka. No nějak to dopadne. Snad dobře :)

1 komentář:

Elvard řekl(a)...

Zapomněl ses zmínit o bohaté výhře v tombole : Skládací metr a litr JARu :)