19.12.05

Otázka priorit

Vše je otázkou priorit.
Když jsem si myslel, že jdu do práce na desátou dodělat co musím a že v klidu nebudu mít za dvě hodiny co dělat a zajdu si ještě do školy na španělštinu, nevěděl jsem, že tak jednoduché to nebude.
Vše je otázkou priorit.
V sedm jsem dorazil na pokoj...
...a do teď jsem si hrál s fotkama a přemýšlel jak a co připravit do školy.
Život je otázkou priorit.
Z úlohy, kterou jsem odevzdával v sobotu o půlnoci jsem dostal 86 procent. Kolega z druhého pokoje, který odevzdával o den později dostal ten samý počet bodů a učitel mu do hodnocení napsal:"Vaše vypracování mi silně připomíná postup Václava...", což mě potěšilo ;)
Je to jako když jsem měl jednou půjčený vypracovaný sešit a u jedné změřené a vypočítané úlohy bylo červeně napsané "Tuto úlohu jsme letos neměřili...".

Abych navázal na svou včerejší náladu, přikládám obrázek "Z poslední schůzky" ... snad je jméno výstižné.

Ještě jsem se dnes musel uklidnit z práce, tak jsem připravil kolekci Mami,já vodu nechci na vzpomínku Zuzany Navarové.

2 komentáře:

Bob řekl(a)...

Ten podotek : "Tuto ulohu jsme letos nemerili" jsem v sesite rozhodne nemel ja ... :)

Venda řekl(a)...

...Formulaci jsem schvalne zmenil, abych neprozradil presnou totoznost pujcovatele sesitu, ale podstata byla stejna ;)