22.12.05

Předvánoční čas

Včera jsem byl s Jančou na Harrym Potterovi, který díky intrikám a podvodům vyhrál težký souboj tří čarodějů (popravdě čtyř). Původně bylo zamýšlěno ho popohnat k vítězství a díky tomu ho dostat na místo popravy, ale vše se vymknulo z rukou a Harry to přežil (jako obvykle)a vlastně vyhrál, ikdyž Cedrik to odnesl úplně.
Celá série na mě začíná působit dojmem o pohádce o protekčním dítěti, který nemá moc velké vlohy ke kouzlení...ale možná se mýlím.
Každopádně efekty (visuální) jsou výborné, ty audiovisuální byly někdy příliš hlasité. A taky z Hermiony se uz pomalinku stává velká slečna, takže je se na co dívat ;)
Skvělý večer jsem pokazil svou lehkovážností a uměním hodit cokoliv za hlavu, ikdyž právě díky tomuto speciálnímu chvatu přežívám v tomto světě plném problémů a nesmělých řešení.

Dnes přišel den, kdy jsem měl naplánované kupování dárků. Takže za pomocí Bogdana a nápadům Pepíka jsme obešli ty nejluxusnější a nejdražší obchody v centru Prahy ... a koupily vždy ty nejlevnější a nejmenší vecičky, co tam měli ;)

No a pak jen práce, kupování posledních dárků, dělání do školy, vyvolávání filmu, balení se na cestu domů....(teda takový mám zatím plán. :)

Žádné komentáře: