18.12.05

Špatná vlastnost ?

Teď už konečně sedím v pohodě a jen klepot v rukou prozrazuje, že se něco dělo...


Vypracovával jsem samostatnou úlohu do školy, ale nějak jsem ji nechápal a tak první část jsem stáhnul od nějakého inda, druhou část jsem udělal (byla nejlehčí) a třetí dostal od Boba.

Úloha se měla odevzdat do sobotní půlnoci, ale asi jsem tomu nevěnoval pozornost. Něco jsem sice přes den udělal, ale hlavně jsem si namotal film do kazety, aby bylo na co fotit a hrál jsem fotbálek a šel s Jančou po nákupech na Vánoce....ještě ve 23:46 se mi něco nezdálo na skriptu a zkoušel jsem jej opravit...ve 23:55 jsem si vzpomněl,že mám jinak nastavené MIME typy v linuxu než systém pro odevzdávání úloh požaduje (vím o tom už týden...ale ještě jsem si nenašel čas s tím něco udělat) a tak jsem musel vše nahrát ke spolubydlícímu na ftp, u něj to zabalit....pak jsem si uvědomil, že soubor picovina.zip by bylo lepší přejmenovat...
Suma sumárum asi dvacet sekund před koncem jsem stisknul OK a jelo se.....

Teď si vychutnávám tu pohodu....ale myslím, že takové napjaté situace mi prostě dělají dobře ;)

Je to špatná povaha dělat vše na poslední chvíli ? Na střední jsem to moc nedělal...ani v prváku na výšce moc ne...nějak se kazím ;)

5 komentářů:

Elvard řekl(a)...

Pravda jest, soubor picovina.zip asi neni to prave orechove a nezalezi pritom na MIME...

Venda řekl(a)...

To mas pravdu...
U minuleho odevzdavani to bylo pojmenovane uloha.zip a stejne to nejelo ;)

Bob řekl(a)...

Jestli to nebude tim, ze uloha ma mit tvar login1+login2+uloha...atd .)

Bob řekl(a)...

Resp. zip soubor se tak ma jmenovat.

Venda řekl(a)...

no...nikde jsem nic nenasel, ze by se tak mel jmenovat...jen to, ze by mel mit index.html v root adresari...ale kdovi, co jsem zase prehledl....
:)