25.8.06

Historie

Další puntík v šňůře akciček proběhla v naprosté pohodě. Ani srpnový deštík nás od grilu neodehnal, naložený hermelín, který jsem tak dlouho připomínal, až mi byl donesen, byl super, vodní dýmka a vesmírné příušnice Červeného trpaslíka vše završili.
Nafouknutý jako Listerova hlava jsem se prošel ze strahova až do dejvic, v delvitě si koupil energetické driáky, abych v práci přežil, a ve tři spal jako mimino :)

Den na to bylo vše jiné. Poznal jsem to už ráno. Počítač se choval divně, rybičky nebyly v pokoji...ani akvárko ne. Shakira se nějak divně vrtěla a černoch na ni divně rapoval. Metro na nás čekalo s otevřenými dvířky, což bylo divné. Ve photolifu byly pěkné fotky, což poslední dobou je opravdu divné. A pak to přišlo. Udělal jsem podivnou věc a koupil si noviny.
A všem mým otázkám jsem dostal odpověď - nemáme devátou planetu.
Zamáčknul jsem slzu v oku, když jsem si pročítal, jak nemilosrdní astronomové brutálně vyškrtnuli Pluto ze seznamu planet Sluneční soustavy. Možná proto, že světlo ze Slunce tam letí pět a půl hodiny. A nebo proto, že v bikinách tam opravdu nikdo nechodí.

Inu vše pak bylo jasné. Šedý den, zůstane zašedlým a v našich srdcích zůstane rána po této strašné zprávě, která vstoupí do historie...

doufám, že jednou zažiju použití warpového pohonu, abych se mohl na vyděděnou planetu podívat.

Žádné komentáře: