10.8.06

Náhoda, štěstí. Matematika ?

Včera :
"Nepůjdeme na Silent Hill ?"
"V kolik ?"
"Pepa by chtěl později."
"Ale jestli budu unavená, zítra spadnu z koně :)"
"Nebudeš :)"
...kino...místy lekavé...efektově zajímavé...příběhově klasické...hádankově lehké...
Včera po kinu:
"Ten chlápek s tím nožem mi připomněl krokodýla Dundee."
"Jak to?"
"No tou hláškou :
Dej mu peníze.
Proč ?
Má nůž !
Tohle je nůž ? Tohle je nůž !"

....noc....sprovoznění češtiny v linuxu, systém začíná být kompletní. Chybí snad už jen bezchybná konzole, pokud na jiné obrazovce jedou X....

Dnes ráno.
"Pa, jdu na ty koně"
Dnes odpoledne telefon.
"Ahojky, jak se máš ? No víš...potřebovala bych, abys pro mě přijel, ležím v nemocnici, splašil se mi kůň."
Dnes odpoledne po přivezení pacienta na kolej a opětovném dojetí do práce.
"Tak Janča spadla z koně, jak ti včera říkala."
"To si děláš prdel."
"Nedělám."
"Ty vole, to si děláš prdel."
"Nedělám."
Podává mi noviny.
"Nevím jak s tím krokodýlem, ale o tomto si přečti."
"Stařenku zachránila hláška.........v jejím domě ji ohrožoval lupič 25 centimetrovým nožem....popadla asi 35 centimetrový a namířia mu na břicho. Tomu říkáš kudla ? Toto je kudla ! Zakřičela......."
"Tak jsem rád, že jsme se včera nebavili o vážnějších věcech...."


Jinak si dnes jdu pro scanner :) Takže se můžeme těšit na fotky ;)

3 komentáře:

reese řekl(a)...

co takle se bavit o tom ze reese dostane 30 000 a koupi si ten fotak ... :)

Venda řekl(a)...

tak drahy fotak je zbytecny ;) preci

reese řekl(a)...

mno je to nejlevnejsi co se jeste oplati koupit a taky nestoji 30 ale 26 :)... pak jeste dalsi vydaje ..