3.8.06

Pohled zpět

Sedíme na balkónu od temné komory, pijeme čaj, kouříme Nargilé. Je nám dobře. Jednomu se ulevilo, že druhý to zvládl, druhý je rád s prvním.
Je čas na ohlédnout se zpět.
  • Skoro všichni turci jsou velmi milí lidé
  • Většina turků jsou pomostinní lidé. Krom turistických letovisek
  • Skoro všichni turci jsou prasata
  • Skoro všichni turci řídí jako prasata
  • Skoro všichni turci kouří
  • 60% turků si myslelo, že jsem španěl, nebo ital. Zbytek, že jsem homosexuál
  • Turecko je super země. Krom turistických letovisek
  • Turecko je bordelistán
Strávil jsem na cestě zhruba 16 dnů. Poznal spoustu (v mém měřítku) lidí a dost zajímavých lidí. S prodavačkou suvenýrů už si dopisuji, s Musou, přítelem, kterého mi přinesla cesta ještě ne. Pošlu mu fotky.
Až na incident v autobuse a na pláži, nezažil jsem nic nepříjemného. Vše do sebe zapadalo a já se nechal unášet proudem cesty.
Viděl jsem Turecko chudé i bohaté, zažil špínu měst i krásu přírody kam naštěstí zatím nechodí mnoho turistů.
Jel jsem busem, lodí, autem. Škoda, že jsem nezkusil vlak. To mě mrzí.

A to je asi vše. Kdo si myslí, že jsem Tureckem proletěl, má pravdu. Kdo si myslí, že jsem nic nezažil, plete se :)

Coelho, měl jsi pravdu.

Jdeš-li po správné cestě, to poznáš podle lidí, které na ní potkáváš.
přísloví neznámého autora

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jak vis ze tech 60% procent si nemyslelo ze si spanelsky nebo italsky homosexual :)

Venda řekl(a)...

to poznam ;)