22.2.08

Rekognozkace terénu

22.2.2008 - docela dobré datum :) Dalo by se říct, že první týden je za mnou. Předměty ve škole mi, pokud je zvládnu, vynesou 20,4 kreditů, což je přesně o 0,4 kreditu víc, než požadované minimum. Aby si někdo nemyslel, že se chci flákat - dost předmětů je na pokračování ze zimy a zapsat si něco jako "Mátematica discreta" nebo "Dinámica de Systemas" s čímž jsem měl problémy už u nás, by bylo docela maso.
Mezi dešti jsem se šel včera projít směrem na sever z města. Procházel jsem parčíkem (místy svinčíkem) nad Huelvou, fotil na čtverec (ještě nevím, kde mi crossnou svitek), když mě z rozjímání vytrhnulo blafkání.
Jdu z cesty směrem po zvuku a objevuji rodinku toulavých pséků. Mamina se štěnatama se na mě podezíravě dívá. Já stojím, poslouchám, jestli nezačně vrčet. Hraje si dál se štěnaty. Jedno nejzvědavější si mě běží očichat. Sleduji maminu, jestli mi dovolí na mladé sáhnout a už ho drbu za uchem. Další štěňata to vidí a chtějí taky. Jenže nejsem člen spolku hinduistických bohů a ruce mi nestačí, takže se vracejí k mámě. Mladý by se nechal drbat snad věčně. Leží na zádech a přivírá oči.
Jenže za chvilku tu bude další bouřka, takže rychle do bytu :)

Žádné komentáře: