27.2.08

Španělská vesnice

A je to tu. První ostrý týden. Zjišťuji, že prdel to nebude.
Jako neználek ve Slunečním městě.

Každopádně včera jsem psal rozřazovací test do Španělštiny pro cizince a dostal jsem se, ani nevím jak, do druhého stupně (ze tří).

No a dnes, před fiestou, když jsem šel koupit Kubánský rum, zastavil mě reportér místní televize a ptal se, co dělám ke konci týdne. Upozornění, že jsem zahraniční student a že neumím španělsky nebránilo tomu, aby zapnuli kameru a udělali se mnou rozhovor....tak večer se budu dívat, jestli na devátém kanálu naší pískající televize nebude koktající extranjero.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

doufám, že ti pošlou CD se záznamem :) to CHCI VIDĚT!

Venda řekl(a)...

ten vecer se na telku moc nedivalo ;) tak ani nevim, jestli me zcenzurovali nebo ne :)

Zdenek Buchlak řekl(a)...

a jses v druhe nejlepsi nebo v druhe nejhorsi skupine? :)
se tam z tebe po tydnu malem stane celebrita :)

Venda řekl(a)...

ve druhe ze tri. takze v te horsi i v te lepsi. podle toho, z ktere strany to beres ;)