3.3.08

Kašel, Kolumbus a jahody


Vyrazil jsem tedy na první pořádnou rekognoskaci terénu. Člověk by nevěřil, ale u Campusu, kam každý den jezdím, v La Rabidě, je muzeum Kryštofa Kolumba. Odtud (z přístavu Palos) odjel do Ameriky...tedy Indie...
Po strastiplném hledání jsem zjistil, že muzeum, jak už to v pondělí bývá, je zavřené. Stejně na tom byl i klášter poblíž a botanická zahrada. Zůstalo tedy jen u sezení na lavičce a focení
Niñi, Pinty a Santa Marie z bezpečné vzdálenosti.
Po návratu jsem si šel koupit pečivo a hlavně jahody, na než jsem se docela těšil :) Sic bez šlehačky, ale jsou...
Z našeho studeného bytu jsem začal mít rýmu. A jak už to tak u mě bývá, rýma se mění na kašel. Jen čekám, kdy si sedne na průdušky.
Ale příští víkend už bych mohl zajet na pláž a konečně vidět moře....tak snad mě to uzdraví.

Jinak se začala rýsovat trasa na velikonoční putování po Maroku. Jen nevím, jestli mi na 1400 km vzdušnou čarou bude stačit 7-9 dnů. Kdoví.




1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

velbloud za 14 stovek těch 14 stovek jistí.