14.3.08

Tanger, Maroko, Afrika a silena klavesnice

Vcera jsem dopoledne nechal nabrousit nuz a dokoupil posledni zbyvajici veci. Udelal si hranolky, splachnul je colou, rozloucil se a odjel. Povedlo se mi zapomenout spaci a nahradni tricko, tak nezavidim tomu, kdo vedle me bude sedet pri zpatecni ceste.
Cesta do Tarify probehla jako po masle, klasicky jsem celou cestu prospal. Tedy skoro celou-prijezd a prvni uzreni more jsem si nemohl nechat ujit.
V Tarife jsem koupil mydlo, co jsem taky zapomnel, pivo a zasel na plaz mimo mesto. Tam jsem se za pomoci piva a dohledu zariciho mesice s obrovskym halo rozhodoval, jestli spat na plazi, nebo na rozborenem cosi, k cemu se muselo lest pres plot a zed.
Vyhrala to plaz, kde jsem se poprve intimne seznamil s piskem, ktery je za chvili opravdu uplne vsude.
V noci dul poradny vitr a tak jsem po pulnoci behal v trenkach okolo stanu a privazoval plast k plotu, jehoz drevene kuly poslouzily jako masivni koliky.
Rano voda a cokolada k snidani, nasazovani cocek a prvni pisek v ocich.
Pak na trajekt do Tangeru. Podobnost cesty se Santiagem z Alchymisty je ciste nahodna.
Na palube je plno Amiku, Marocanu, trocha Spanelu a ja.
Vitr od noci neutihnul a tomu odpovidaji i vlny, ktere nas deli od Afriky.
V Maroku klasika Asie :) Barvy, vune, zapachy, bordel. Zahqlene holky, drzici se kluci za ruce.
Snidam skopovy kebab a doplnuju kalorie Colou.
Kupuju listek do Marakese. 680km za 130 dirhamu, to jde. 1 euro = 13 dirhamu => 1 dirham = 2 koruny...zhruba.
Mam do pul pate cas, jdu se tedy projit. Nachazim PC obchudek s internetem. Usedam pred blikajici moniturek a dlouho premyslim, jak cokoliv napsat - hledam pismenka. Zlata QWERTY, tu je AZERTY nebo ضصثقفغ podle toho co si prepnu ;) Clovek by neveril, ze prohozeni a,z a m nadela tolik problemu :) Navic zjistuji, ze je tu o hodinu min, cili casu fura.
Nejaky kluk tu v obchode spravuje turecky zachod ... ja jen, ze jsem psal o tom zapachu...
Dalsi misto tedy Marakesh
, odtud na Toubkal. Pokud na nem nebude po kolena snehu. A pak nekam opet za piskem. Nekam tam, kde konci cesta na mape.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Drzim palce,at to vyjde...hned bych jel taky. V CR je hnusne,zima,malo "asie" a moc prace.:-) Mej se...
Misacek.:-)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Vendulko, posíláme pozdravy do rozpálené Afriky ze zmrzlého Hemsedalu. Myslíme na tebe a přejeme spoustu skvělých zážitků ... předávám klávesnici ... ahoj vendo, pozor na bandity na pláži a na nebalenou vodu. a nech se pozvat na čaj, pívík:) ... a zase si ji beru ... a taky FOŤ! :)