6.9.08

Kde kdo jaký je.

Po sobotním návratu z Moravy do Matičky Měst mě překvapila hádající se dvojice mladých lidí na schodech. Vydrželi to od vlaku až do metra. Pokažený víkend, obviňování, hustá hádka. U metra do děje nastupuje druhá dvojička. Ona jemu koupila chlebíček a on jej nechtěl. Skončilo to leticím chlebíčkem do kolejí.
Ach ty partnerské hádky, kdepak vás mám ? :)
Ale zase...vy usmiřování... kde jste ?

Na to si v novém Reflexu čtu "Hledám, kdo jsem....", vidím fotku chlápka kdesi v horách s textem "Muži rádi hledají své nitro na pustých místech" a vzpomínám na Maroko.
Ó ty červená poušti, kde jsi ?

No a nakonec...20. září buď čeká mě a bráchu maraton, nebo Iggy Pop. Já vím. Diana v Trainspottingu říkala, že Iggy je už mrtvej, on tak i vypadá. Ale jaký má být šedesátiletý rocker, který si ujíždí na drogách...

Taky mi tento text nedává souvislosti....možná si ujíždím málo na drogách, nebo moc hledám své nitro na pustých místech a pak nezažívám partnerské hádky...




Žádné komentáře: