18.9.08

Tah po zajímavých místech Prahy před pohovorem

Stačilo, aby Kwět zavolal, já se vzpamatoval ze smíchu k popukání získaný na vrátnici a vše začalo.
Na fráze typu ... Do desíti, zítra mám pohovor. Do půlnoci, zítra mám pohovor. ... nikdo nebral ohled a nemělo smysl protestovat. Kwěta jsem neviděl tak rok. A Waldu...to už nepamatuju.
Waldou jsem byl ohodnocen jako alternativní metrosexuál, mé chabé pokusy o hodnocení oblečení v C&A lehce odpálkoval tím, že pokud jsem socka, tak proč ne, ale jestli chci mít styl, tak jedině Marks & Spencer.
Po Waldově poradě o ... už ani nevím o čem hošani schůzovali, ale měli tam v galerii pěkné foto knížky a plastiky penisů ... se jelo ... netuším původně kam, ale vím, že jsem vzdal větu s pohovorem.
Rozjeli jsme pseudosklepáckou debatu o tom, jak dlouhý je půl den a zjistilo se, že i čtyřprocentní muži vnímají jinak polovinu dne. Taky jak na co prý.
První zastávka byl Gay klub Valentino, kde sice měli Cuba Libre, ale hráli divnou hudbu, na kterou na parketu pařil jen polonahý teploušek.
Walda zavelel, že jdeme pryč, protože je to prý ubohý Gay klub a jeli jsme do jeho klubu Friends.
Ano ve Friends to žilo, pěkní kluci, sem tam lesbička, dobrá hudba a hlavně - rum Legendario. Připomněl jsem si chuť Španělska a pak jsme do sebe lili Metaxu s colou. Inu proč ne.
Před zavíračkou mi nejspíš jediná heteračka na parketu začala valit do hlavy, že mě zná z Hvězdy. Což, pokud je pravda, má dobrého pamatováka, protože já tam byl dvakrát. A to asi v prváku nebo druháku. Každopádně měla na ňadru vytetovanou květinu a byla k tomu docela dlouhá story o předelávání a motivech na tetování. Nakonec mi ale celé tetování na prsu ukálaza. Bylo pěkné.
Pak cesta taxíkem k Waldovu domu a pěšky až na Bubeneč přes pekárnu, kde jsem koupil deset pivních rohlíků a po cestě žmoulal.
Něco k šesté jsem zalezl do pelechu, stihnul jsem se oholit a umýt vlasy, přeci jen za tři hodiny vstávám na pohovor.
Ten nakonec dopadnul tak, jak jsem ani nečekal. S červenýma očima jsem na něj přišel o 10 minut později, naštěstí ten, kdo tam měl být tam nebyl, místo něj - známý ze střední. A hned to byl pohovor o něčem jiném. Dopadnul dobře.
Nastoupím v říjnu :)

Žádné komentáře: