21.6.06

B..c

"Štěpánku, pravou !"

Kamikadzee na snídani, dělání dírky do pásku. Málo. Druhá dírka. Málo. Jsem tolik shodil ? Třetí dírka sedí.
Pravou ze dveří, levou zamknout. Zamknul jsem ?
O hodinu dřív na místě. Mattonka. Pomerančová.
"Pojďte další". "Tak nám řekněte, jak jste to dělal." Nemysli pořád na sex.
"Nějaké dotazy ?"
"Já bych měl." Tak..hlavně přemýšlet.
.
"Tak přistupme k otázkám. Jak byste měřil frekvenci ? Co je to fázová smyčka ? Co si představíte pod pojmem rozpoznávání ? Jaké znáte zapojení s operačními zesilovači ?"
Mysli, vole, mysli. Tam ten proud jde naopak. Překresli ho. Usmívej se.
"Na chvíli nás prosím opusťte."
.
"Oznamujeme Vám, že jste prošel bakalářskou zkouškou.Přesné výsledky se dozvíte odpoledne."
.
"Tak co?"
"Dobré a ty ?"
"Taky dobré, kam půjdeme?"
"Na pivo :)"
"Máš moravský přízvuk, zkama jsi?"
"Ty jsi taky moravák :), jsem z Kroměříže a ty ?"
"Já taky :D "
"Zkama ?"
"Ze Zacharu, chodil jsem na COPT. Ty ?"
"Z Havlíčkové. Z jsem z prumky ve Zlíně."
"Tak na to pivo musíme"

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

iiii, gratuluju a smekam ;-)

Venda řekl(a)...

:D

deti moje. snad vas vsechny dnes uvidim na grilovacce...

Anonymní řekl(a)...

gratulace:) ted zacina jedna velka nekonecna kalba?

Venda řekl(a)...

maceeku presne tak. nezda se to, ale je to tak :)