2.10.06

Kultura cestování za 327 Kč a jiné

Minulou středu jsem si hrál s objektivem. Nejela mu clona. Ve čtyři odpoledne jsem se převléknul z pižama, zastrčil stále nefungující objektiv do postele a jel domů.
V metru jsem utíkal revizorům a díky jednomu černému pasažérovi, který padl za oběť vše dobře dopadlo (pro mě)

Doma klasika. Rodina, jídlo, lehárko, pohoda.

Konverzace s dívčinou před bankou o Bibli. Nedovedla pochopit, že chci v Koránu a Bibli hledat společné věci a ne rozdíly, naštěstí jsem oděšel, její pohled nevěštil nic dobrého..a tvrdila, že jsou jen rozdíly, není společných věcí.
V pátek posezení s kamarádama ze základky. Historky o tom, jak v polsku cigáni rozebrali železniční most a odvezli ho do sběru.
V sobotu jsme vystěhovávali sklep Jančiného dědy. Po cestě jsem viděl romskou rodinu tlačící na vozíkách velké traverzy. Stavili je policajti..
Vyprázdnili jsme garáž a část sklepa ... a zaplnili dvě Avie. Jedna plná železa, druhá jiného bordelu. Co když se něco bude někdy hodit...A navíc jsme nalezli poklad asi 50 kg cukru.
V neděli cesta domů. Vlak natřískaný, že od Zábřehu jsem držel a nemohl na záchod...nastoupil Ondra, se kterým jsem byl minulý rok v Rumunsku. Nevšímal si mě...říkal jsem si, asi mě nepoznal kvůli vousům. Šel jsem k němu, pozdravil. Podíval se na mě, neodpověděl.
Vyčkal jsem do Pardubic, až se kupé vyprázdnilo a on nastoupil. Osud tomu chtěl a sedl si vedle mě. Začal jsem pomalinku konverzaci, abych ho nevyplašil ;) Přeci jen jsme spolu něco prožili a mrzelo by kdyby si nepamatoval. "no víš, asi si mě pleteš s mým bráchou, Ondrou..jsme dvojčata"
:D
Čekal jsem všechno, ale toto ne :) Na chlup podobní, gesty a řečí stejní...zmátli mě :) Tak jsem alespoň Ondru nechal pozdravovat. Nastupili další lidi. jiní nemohli, nevlezli se ani na chodbičku. Holka se srolovaným molitanem musela sedět na záchodě. V Libni jsem to nevydržel a po lidech jsem lezl na záchod.
V metru jsem utíkal revizorům. Tu lítačku už si budu muset koupit.

Na koleji jsem začal opravovat objektiv.
V pět ráno jsem šel spát a dnes v devět jsem to dodělal. Clona funguje, je vyčištěný a zvládnul jsem to sám ;)








La vida es un carnival
Kouř

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

A ještě k tomu si tě navíc na icq našla kámoška, kterou si neviděl pěkně dlooooouho...to byla sakra úspěšná neděle:))))))