1.2.06

Jak jsem prodal Prakticu

Po té, co jsem si koupil Canona, bylo jen otázkou času, kdy se zbavím mé stařičké Praktici.
Ne, že by byla špatná, to vůbec ne. Ale mít dva 36mm kinofilmové přístroje je na mě moc. Hlavně elektronicky ovládaná uzávěrka u Praktici měla za následek vybíjení baterky při nočním snímání oblohy, což není pro mě přijatelné.
Chtěl jsem jí první darovat bratrovi, ale pak jsem si řekl, že by to byl takový dar nedar. Praktica totiž měla jednu neduhu - špatně posouvala políčka. Někdy méně, někdy více.
Inu časy se mění a názory taky. A jak říkám mít dva přístroje na stejný film, raději zainvestuji do starčího středoformátu, z něhož polezou obrázky jako víno.


Přemýšlím, jakou poslední fotku s ní vyfocenou sem dát.
A napadá mě ta ze Silvestra. aneb "Krysař odchází"


A taky "Král je mrtvý, ať žije král!"

Žádné komentáře: