16.2.06

...radost... :)

Přemýšlel jsem, co napsat, jetli "Venda skóruje", nebo "Jak Venda ke štěstí přišel"...ale mám radost a to je důležité.
Zkouška začínala v 7:45 na Karláku. Já vstával v 7:32 v Dejvicích.
Za tak rychlý přesun by se nemusel stydět ani Bonaparte.
Dohlížející doktorand byl hodný. Při opravování měl obě oči zavřné.
Písemnou jsem tedy dal za minimum potřebných bodů....a šel jsem do práce.
Po obědě na ústní. Díky konzultacím s ostatními jsem se naučil víc, jak za tři poslední dny.
Zkoušející mě zavolal a pak se čas zastavil. Sedám na židli a celé mi to připomíná známou scénku z filmu "Studoval jsem FLE" (video má 130Mb) :
Zkoušející : "Tak co nejvíc škodí té motorové pile ?"
Zkoušený : " ..... špatná údržba."
Zkoušející : "Ne, je to písek, přijďte příště."
***další termín***
Zkoušející : "Tak co nejvíc škodí té motorové pile ?"
Zkoušený : " Písek."
Zkoušející : "No vidíte, dnes to bylo lepší, takže za tři, berete ?"

A tak (ikdyž s větší dávkou potu na tváři) jsem dal jednu pro mě z nejtěžších zkoušek.....

Mám radost :)

2 komentáře:

Bob řekl(a)...

Neradoval bych se, stale te ceka Matematika 6F ;) A zpracovani signalu a obrazu, pokud jsi je jeste nedelal.

Venda řekl(a)...

ja se raduji i z malickost, Bobiku :)