11.2.06

Výstava

Ve čtvrtek jsem byl s Reesem na foto výstavě Wernera Bischofa. Povedlo se mu něco, o co se snaží všichni, jejichž fotky spatřuji. Oslovil mě jakožto diváka, který sdílí s fotografiemi jejich život, radosti i strasti. Vrátil jsem se na kolej a z profilu na FA jsem smazal všechny fotografie, které byly špatné. Pouze u portrétů osob mě blízkých jsem byl natolik slabý, že si je nechám. Někdo mi řekl :"Je to hloupost, nemaž to, nemůžeš se s Bischofem srovnávat." Ano, souhlasím. Nemůžu. On totiž něco dokázal. Z tohoto hlediska se s ním srovnávat nehodlám. Ale jedno máme společné. Chceme fotit, máme to rádi a chceme dělat pěkné fotky. Zalezl jsem teda do komory a dodělal fotky ze Slovenska... Dnes řikládám foto "Nejasná zpráva z dětského hřiště." Jakožto pln vnitřních rozporů a otázek.

Žádné komentáře: