12.4.06

Hra

První dějství :
Prišel jsem, vybalil, vysál case. Umyl ruce, vymontoval staré komponenty. Začal šroubovat nové. Vše jde podle plánu, jak má.
Až do procesoru. Zjišťuji, že původní Socket A je malinko odlišný od nového Socketu 754...takže na něj nepasuje spona na vodní chlazení....Zkouším přetvořit starou sponu na novou, bezvýsledně. Končím s tím, že zítra koupím normální chladič.

Mezihra:
Nedá mi to a začínám obcházet pokoje, škemrajíce o vrtačku a vrták do železa...rozhodnul jsem se předělat Áčko na 754ku.
Nikdo nic nemá. Kromě fragmentů, také důležitých. Kombinačky u Boba, vrtačka u Pejsyho nebo spávce sítě. Bohužel nikdo nemá ten správný vrták.
Do půl třetí do rána hledám obchody v Praze, kde bych sehnal sponu na chladící blok....

Druhé dějství:
Ráno v devět mám být na studijním oddělení a na něco se zeptat. Ráno v devět musím být u p. Roztočila a říct mu, jak daleko jsem s bakalářkou. Ráno v devět musím zaplatit kolej. V devět otevírají obchod se sponou...... Vstávám v devět.
Kolejné neplatím, nikdo není v kanceláři. Na studijním zjišťuji co potřebuji, p. Roztočil není kde má být. Volám mu. Nic.
Jedu pro sponu. Na můstku(tramvajivém) vrní Roztočil(telefon vibruje). Že už je tam, kde má být. Říkám, že jsem tam kde jsem, ale to není tam, kde bych měl být a že za hodinku přijedu.....
Přijíždím do Karlína. Bloudím (tak to se mi už dlouho nestalo). Nevím proč, ale špatně jsem si nakreslil mapku....půl mapy je nakresleno správně, druhá půlka špatně....to způsobilo problémy.
Nacházím obchod se sponami. Slečna mi říká, žr pokud na stránkách mají napsané, že produkt mají, neznamená to, že produkt mají...
Dává mi poslední kus.
Tramvaj->Dejvice->FEL->p. Roztočil.
Dostanu disk, mám si zvolit zbraň (distribuci) a mám začít instalovat kartu a začít programovat...inu ano.
Na koleji zjišťuji, že spona je přesně na socket, který potřebuju, bohužel ne na profil chladící destičky, kterou mám....běžím do NC pro chladič.
Zapínám, hrabus e v BIOSu. První pokusy s instalací Mandrivy.
Pejsyho výpalka nějak blbě pálí, takže to co vypálí nejede. Zkouším to sám. Stará Mandrake nenajede...něco s kartou, nemám čas se s tím hrabat. Win najede, vypaluji image, bootuju. Nic.
Musím do lukostřelby, po cestě kupuji nové CD-RW...
Po návratu vypálení Image, boot, instalace.

Árie o X11
Vše proběhlo v pořádku, na grafiku jsem musel doinstalovat ovladače....pak zmizela myš. Anglická fóra pomohla, zásah do xorg.conf a jede.

Závěr....ten teprve přijde.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

please visit my website http://www.luke.72i.com/

Anonymní řekl(a)...

please http://www.luke.72i.com/

just take one look (cheers)