27.4.06

Jája bez Páji

Přišel, jestli nezajdu do Kabinetu. Přerušil jsem bezúčelný učební proces Španělštiny a šel.
Sranda byla. Inteligentní debata o inteligentní plastelíně a neinteligentních lidech nebyla pochopena ani Ginger, ani druhou (schválně ne jemnější, protože člověk nikdy neví, jak to je) polovičkou Pájovou , tak jsme hovor ztočili na citrón a zívání. To už bylo lepší.
Variace na téma "O pohlaví umění" nebyla pochopena a polovičkou přerušena, tak jsme se raději bavili o Teletubbies.
O tom, že jsou Kostičky dobré, jsem se málem musel hádat....

Ale byli jsme snad třízliví ;)

Při zpáteční cestě Ginger řekla, že měl Pája narozeniny, což jsem nevěděl.
Hlavním důvodem této neformální a vtipné a hlavně potěšující schůzky byl pro mě odjezd spojený se stěhováním Kwěta pryč z města....už ani nevím kam.

A to jsem si myslel, že si s těma 25tinama u placení dělá srandu.....

Takže asi tak. Pájíku Kwětíku, vše nejlepší.... :)


Kwět

Žádné komentáře: