3.4.06

Světlé zítřky...opět

Ráno budík zvonil v 8....protože jsem si řekl, že budu vstávat dřív...jinak dokážu prospat celý den...z postele vylézám v 8:10. Snídaně a ani nevím co, nicméně v práci se objevuji po desáté.
Začínám dělat něco, co jsem zatím nedělal. Mám navrhnout program pro automatické testování. Není to podle mě zase tak jednoduché, plno věcí, které musím specifikovat a tak...no prostě....snad to zvládnu.
Pak na španělštinu, na kterou jsem se nevlezl do učebny, takže nakoupit, najíst se a jít na schůzku ohledně bakalářky.

Ještě předtím jsem se podívam na Star Trek, kde jsem zjistil, že Enterprice zachytila nouzový signál a detekovala zdroj vzdálený 10 světelných let a jela na pomoc ( v této chvíli již nechápu trochu fyziku vesmíru ve Star Treku, ale všichni dobře víme, že signál cestoval vesmírem rychlostí 10 let, takže ten, kdo potřeboval pomoct, je dávno mrtvý ). Takže Jean-luc zavelí "Maximální Warp" a jede se. Ani ne, za 15 sekund jsou na místě, takže letěli rychlostí 0,67 světelných let za sekundu. Jeden světelný rok, je tolik, kolik urazí světlo ve vakuu za 1 rok, takže 1,5768e11 kilometrů, pokud světlo letí 300000km za sekundu. Takže, abych pokračoval, letěli rychlotí 1,056456e11 kilometrů za sekundu...ani se mi nechce počítat přetížení, které při zrychlení vyvinuli......každopádně od Země ke Slunci by touto rychlostí doletěli za 142 mikrosekund. Což je asi taková doba, jako .... (chtěl jsem uvést rychlost šíření vzruchu v nervové soustavě...ale ten má "jen" maximálně 110m/s)...což je asi taková doba jako když vzruch v nervové soustavě člověka urazí 156,2e-4 metru. A nebo (díky Bobe) doba, za kterou je vždy probuzen mikprocesor tohoto 8-bitového analogo-číslicového převodníku s PWM......což je pulzně-šířková modulace.


No tak to bylo Star Trek...ale pak jsem šel do školy na tu schůzku. Byli jsme v Cesnetu, kde jsme probírali co a jak a hlavně mi řekli, že budu dělat pod Linux ovladač nějaké karty, což teda potěž koště, ale porvu se s tím. Načež pan Smotlacha (díky Bobe) vytáhnul ze šuplíku atomové hodiny a všichni se jimi(y) kochali. Akorát mé poznámce "To jsou ale divné hodiny, nemají ciferník", se nikdo nesmál.
Pak se rozdaly další ukoly, jiný bakalářník měl koupit flasku, načež se ptal zakolik, pan Roztočil řekl, zkus levnější, ale mé poznámce "za studenstkou cenu" se nikdo nesmál...

Tak jsem šel raději na pokoj, dodíval se na Star Trek a to je vše přátelé.....

Nějaké hrubky tu nejspíš budou....ale co už. Takový jsem já :)

Žádné komentáře: