2.4.06

Napálený Venda

Bože.
Přijdu k Bobovi a dozvím se, že mám platit 600 za dres na Strahovskou ligu. V tu chvíli jsem si myslel, že si ze mě Bob dělá srandu, protože jsme si domlouvali, že žádný dres nechci. A přeci jen 600 jsou už peníze... No tak jsem byl mírně nasraný a smířený s tím, že si dres koupím...ale nebudu z něj mít takovou radost, jako kdybych ho chtěl. Ale řekl jsem si, že nedám svou kůži zadarmo a půjdu najít historii chatu, kde se o dresech bavíme, protože v tu chvíli jsem se cítil jako blázen...a nebo Bob byl blázen...prostě někdo z nás to neměl nahoře v pořádku.

...tak jsem hledal....

Ovšem nežli jsem dohledal, přišell Bob i s ostatními a řekli, že si ze mě udělali srandu, že žádný dres objednaný není...načež jsem se cítil jako Helenka, protože jsem si myslel, že Bob nějak stornuje objednávku a dres vrátí......prostě zamotané to bylo, že by se v tom prase vyznalo....a já nevěděl, jestli nějaký dres je, nebo není.....jééééé.

Nakonec se ukázalo, že není, takže dál budu mít tepláky po mamce a mikiny za 50 korun..

Pak jsem našel diskuzi v historii, která ale nic nevysvětluje a nikam neukazuje..a navíc je ještě víc zmatená než napálený Venda.

Message from Bob
St bře 8 18:51:15 2006 [----]
btw, premyslej o dresu, brzo budem objednavat

Message to Bob
St bře 8 18:52:01 2006 [----]
hm

Message to Bob
St bře 8 18:52:05 2006 [----]
do dresu asi nepujdu

Message to Bob
St bře 8 18:52:12 2006 [----]
pokud vam to nebude kazit image

Message from Bob
St bře 8 18:52:28 2006 [----]
nebude

Message to Bob
St bře 8 18:52:38 2006 [----]
tak jo :)

A to už není apríl

1 komentář:

Bob řekl(a)...

Jej, kdyby ses videl :))