20.4.06

...jedeme, jedeme...

A nebo běžíme, bežíme vymletým korytem ? :) Ne právě razím koryto nové a to je ono.

Klasika. Ráno jsem na sobě pociťoval Bio stupeň 3. Podle předpovědi je jednička. Tomu nevěřím.
Jdu do školy dělat na bakalářce, ale zapomínám disk, takže nemůžu pracovat. Píšu do Cesnetu poděkování za vysvětlení problematiky programku na Tedia kartu.
A pak do práce. Zjišťuji, že nemám co dělat, tak se připravuji na první setkání v druhé práci....
Tam jsem včas (!), usmíváme se, dávají mi úkoly, úsměv tuhne :)
Ale v pořádku. Snad to zvládnu....jsem workoholik ? Snad ne ;)
Pak do školy na přednášku, aby se neřeklo, že jsem tam ani jednou nebyl a na kolej najíst se.

Nemohl jsem odolat a pustil jsem si klip Ai Otsuki a náramě jsem se bavil :)
Pak Manu Chao na trávení a jdu si zaběhat.....
v noci budu dělat skripty do práce...


Permanece a la escucha
doce de la noche en La Habana, Cuba
once de la noche en San Salvador, El Salvador
once de la noche en Maragua, Nicaragua...

Žádné komentáře: