25.8.07

Statistiky

Kdyz pan primator Bem prijel z Everestu, mel na tiskovce prednes o statistikach z jeho cesty, to se mi moc libilo, tak se opicim.

Cili:
  • cesta i s dopravou tam a zpet trvala 21 dni
  • shodil jsem 6 kilo
  • projeli jsme 6 zemi, pokud pocitame Ceskou republiku i Turecko ;)
  • celkem cesta merila neco okolo 5000 km (pocitano pomoci meritka na google maps)
  • nas nejnizsi bod byl u Cerneho more (Rize ma 6 mnm, takze pocitam , ze Cerne more ma 0 ;)
  • nas nejvyssi bod byl Mt. Kackar (Zirve) 3937 mnm
  • prepravovali jsme se autobusem, minibusem, dolmusem, osobnimi auty, nakladnimi auty, lodi, metrem, tramvaji a vlakem
  • potkali jsme a dali se do reci s: francouzi, belgicany, izraelci, cechy, italy
  • vypili jsme nespocetne moc litru caje
  • vycvakal jsem 10 filmu a 2.5 svitku
  • znicil jsem moje sestilete sandale, budiz jim zeme lehka
  • popsal jsem 12 listu deniku
  • celkova cena nepresahla 10 tis. Kc
;)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

tak to koukej rychle vyvolat na klicenku at muzem koukat... ;)

Venda řekl(a)...

ja ti dam klicenku. to uz tu bylo v listopadu ;)