28.3.06

Kam ten svět spěje...

Inu, pěkně popořádku.
Ráno jsem se vzbudil s hrůzou, že je deset, ale to byly stopky, které ukazovaly 10 hodin od konce nepodařeného vyvolávání...bylo osm....tak jsem si ještě do devíti pospal. Snídaně, studijní a přihláška na magisterské studium, práce....z práce škola a nepodařená písemka ze španělštiny....
kolej pak Grosett (nebo Grosset) a jejich máslo a pivní rohlíky, pak jarní jeden a půl hodinový spánek...pak pokus vývojky kdy jsem zjistil, že VŠE je v pořádku, tudíž nevím, kde jsem udělal chybu...
Pak nervózní Bob, se kterým jsem už měl 30 minut hrát. Pak tedy ten fotbal a pak koncert Záviše s Kwětem...super.
Tedy nevím, kam ten svět spěje..ale všichni volali "mistr"....ale přeci jen šovinistické sprosté pesničky...inu v prváku jsem to poslouchal....ale teď....čeho je moc, toho je příliš(ž)..

například básnička

"Hledal jsem ženu pro rodinu, našel jsem kurvu na hodinu"

vyvolala v sále takový potlesk, až to bylo neuvěřitelné.
Mé oblíbené Panenky zahrál až ke konci, kdy na něm bylo vidět, že je totálně společensky unavený a že normální gestikulaci a verbální komunikaci nezvládá...ale kytaru....tu když chytnul - hrál a vybrnkával....klobouk dolů.

"Můj otec byl debil, já jsem ještě vetší, proto můj syn vyžaduje maximální péči...."

Nic, jdu spát. Mistr je teď kde kdo, takže možná jednou vydobydu živnost jako ničitel negativů...

:)



2 komentáře:

Bob řekl(a)...

Mozna jsem byl trosku nervozni ;) A dalsich osm lidi, kteri na tebe na hristi cekali tez...

Venda řekl(a)...

jeje...jste mohli hrat :) to bylo nejrychlejsi vyvolavani ever.....