17.3.06

Více světla na bakalářku

Včera jsme měli s Bobem, panem Roztočilem a panem Tymlem posezení ohledně Bobovy diplomky a mojí bakalářky.
Bob předvedl, že mu notebook buď nefunguje, nebo správně vypisuje číslíčka, které generuje jeho prográmek.
Pak se obrátili všichni na mě a začaly kolem mě létat pojmy jako GPS, čas, sekunda, rozlišení, pikosekunda, program, Linux, téma, odevzdání....a já z toho začal mít strach.

Tak jsem večer, nežli podlehnout depce a nebo jít dělat jedenáctého na hřiště, zamknul jsem se do komory a vyvolal si svou první fotku ze středoformátu.
Nádhera. Měl jsem z toho radost.

2 komentáře:

Bob řekl(a)...

Mohl jsi byt desaty, ptali jsme se hned.. ;) ale delal jsi Zagorku.

Elvard řekl(a)...

njn, taky bych uz mel zacit neco delat.. ale cim vic toho delam, tim vic zjistuji, ze ve skutecnosti nic nedelam...