21.3.06

Pod stolem je prach

Inu včerejšek byl opravdu plodný.
1) fotka na FA se mi umístila v TOPu a držela se tam až do dnešního poledne....
2) čekám, kdy mě Bob roztrhne z toho, jak chytám...každopádně se mi rozpadly boty, ve kterých hraji...
3) třetí a nejšťavňatější plodnost - s Pepou se nám povedlo prohrát ve fotbálku 10:0, takže jsme vytírali tělem prach pod stolem...
4) a aby se neřeklo, že nedělám do školy - zjistil jsem první info na bakalářku a do tří do rána jsem dělal na dnes úkol v Matlabu :/

Poznámka k fotu. Ano, je to moc čisté...ale v komoře si s tím vyhraji. Ke všem fotkám z Osvětimi píši takový minipříběh, který by tu v kontextu moc nevyzněl...takže zatím bez popisku. Ale připravuji takovou malinkou galerii s těmito fotkami....
Jedni říkají, že jsou moc tuctové a frofláklé , jiným se líbí. Já se přikláním k profláklosti...učím se. Ještě si nemůžu dovolovat nějaké extra experimenty ;)



Jen dráty mezi

3 komentáře:

Bob řekl(a)...

ale co bych te trhal...vsak ty dnes vecer urcite dobre zachytas ;)

Venda řekl(a)...

inu, nevim nevim

Bob řekl(a)...

chytal jsem vyborne, dekujeme

a omlouvame se za posledni dva lacine goly, ktere obrana zapricinila