10.3.06

Rozhodnutí II

Ikdyž počasí začíná být jarní a pochmurná nálada je ta tam, myslím, že nemá cenu házet flintu do žita a jsem navíc rád, že je tomu tak.
Včera jsem se díval na fotky z Osvětimi a musím se přiznat. Mám strach.

Coelho ve svém Alchymistovi píše, že:
"
Lidé se nebojí neznáma, protože každý člověk je schopen dosáhnout všeho, co chce a co potřebuje.
Bojíme se jenom, že ztratíme to, co máme, ať už život nebo pole.
Ten strach ale přejde, až pochopíme, že náš příběh a příběh světa psala táž ruka.
"
Bohužel u mě to tak není. Spíš se obávám pocitů, které na mě budou působit.

Nu ale lepší, než sedět na pokoji sám a zažít opět jeden z těch dalších víkendů, který se jen prospí, projí a profláká - udělám to, co chci :)

Mám půjčenou Yashicu, objektiv Canon EF-50/1,4, od Pepi diktafon...koupil jsem svitkový Ilford FP4+, kinofilmový Fuji Acros. Ten mám taky ve svitku od Mafista, ale raději mu moc nevěřit, přeci jen měl expiraci do září minulého roku. A taky reportážní Ilford HP5+. Takže jsem černobíle naladěn a naplněn...
Vezmu ssebou ještě napomoc oranžový a modrý filtr...a taky svačinku a termosku s čajem ;)

Půjdu si vyměnit něco málo Zlotych, koupím jízdenku a je to.

Ještě bych se mohl naučit něco málo polsky...přeci jen umím jen "hledat"...

Žádné komentáře: