28.3.06

Světlé zítřky...

...prší, do školy se nechce, v práci není co dělat, zkoušel jsem programovat abych měl základ na bakalářku...ale pak přišel KOPR....a bylo.

Tak jsem si pustil Star Trek - Firts Contact a musím říct, že super. Borgové se dostali do minulosti s cílem asimilovat zemi a tak Enterprise s kapitáme Jeanem Luc-Pickardem neváhala a vrhla se za nimi časovou brázdou do minulosti, kterou Borgové po sobě nechali. Borgská loď byla zničena.
Vynálezce nadčasového pohonu, věčný ožrala a osahávač holek měl co dělat, aby pohon vynalezl v čas....jde totiž o to, že Borgové v minulosti, do které se dostali, cíleně napadli místo, kde byl prototip rakety létající nadčasovou rychlostí a tím chtěli změnit budoucnost. Na druhý den prolétává mimozemská loď okolo země a MUSÍ zachytit chronometrické částice, které vycházejí z lodě po překonání světelné rychlosti...

Jeje teď jsem se nějak zapletl...no prostě, jedna část posádky Enterprise bojuje na lodi s Borgy, kteří se tam nevím jak dostali a druhá pomáhá vědci v naplnění poslání jeho života......

Nakonec vše dobře dopadne. Země, jakožto zaostalá planeta, překvapivě pomůže historii a svět se změní. Národy se spojí, peníze nebudou existovat, na Měsíci bude žít 50 miliónů lidí....to bych rád věděl, kdo bude bydlet na Dark side of the Moon :)

Film je super...ale má to jeden háček. Vše se odehrává v kontinuálním vesmíru...ne v paralelním. Takže pokud by se bych se vrátil o 30 let nazpět a zabil svého otce, zmizím...nebo tak nějak, prostě v rámci kontinuity nebudu moci existovat. To bych rád věděl, jak by to dopadlo, kdybych se viděl jako dítě a třeba mu (mě) amputoval nohu....jestli by mi zmizela...

Inu prostě tato myšlenka neparaleního vesmíru se mi zdá nešťastná.....

....kapitánův deník, hvězdný čas 1143548292, dodatek

Teším se, až jednou budeme létat na prázdniny do Andromedy, nebo až se bude létat na Pluto na hokejové zápasy, protože let z Pluta je ten nejkvalitnější :)

Žádné komentáře: