6.3.06

Takový jsme byli

Šel jsem čekat na nádraží n Jančin příjezd. Vlak měl 20 minut zpoždění. Jdu si takhle tedy čekat na nástupiště, stojím tam sám, přichází nějaký boreček, vytahuje pipíska a začíná na peróně močit. Ne do koleji, když už, ale normálně na perón. Inu, prase, řeknu si. Venku zima, ruce tuhnout. Jdu tedy do haly. Po čestě narázím na dalšího močícího člověka. Nikde jsem si ale nevšimnul cedule "Močení povoleno"...ale jen "Kouření zakázáno"..neměl jsem ale chuť tomu močícímu člověku brát cigaretu, ještě bych mohl být...víme co.
Čekám ve vestibulu, kde si vágus jde dát pytel plný odpadků na veřejný záchodek. nu pak už je mi pomalu jasné, proč musí chudáci konat potřebu na nástupišti. Kolem procházejí štětky a cigoši a celé nádraží na mě působí jako v Rumunsku.
Vlak nakonec přijel o více než 30 minut později, takže jsem si stačil vyslechnout zajímavý příbeh od dvou dívčin :
"Fakt,pičo kurva, nekecám."
"Ti nevěřím ani piču, vole."

Vlak přijel, Janča vystoupila celá promrzlá, protože ve vlaku netopili... No a to je asi vše.
Přes víkend jsem toho moc neudělal.


P.S. Bobe, nezačal jsem běhat proto, že si myslíš, že jsem tlustý, ale proto, protože to:
-chci

-potřebuji
-mě to baví
(čekal jsem jen na boty, co jsem si konečně pořídil)

;)

Žádné komentáře: