30.1.06

Coelho, sny a skutečnost

V noci jsem měl hrozný sen. Přišel jsem do práce a vše bylo jiné, nové a hlavně Pavel Šrut byl šéfem testerů a tak pořád nade mnou stál a říkal jak co mám dělat.

Budík mi zvonil sice o půl osmé, ale do práce jsem dorazil až něco okolo půl deváté. Vše tam bylo jiné. Jeden kolega už s námi nesedí, v místnosti bylo méně stolů.... Zeptal jsem se tedy Pavla Šruta, jestli není šéf, a on že zatím ne.
Opravil jsem poznámky v jednom dokumentu a pak mi bylo řečeno, že peníze na projekt se musí dát jinam, tak ať teď nějakou dobu nechodím do práce...že na to prostě nejsou peníze.

Okolo poledne jsme s Pepou zašli do Luxoru koupit novou knížku od Coelha. Rukověť bojovníka světla. Snažil jsem se uplatnit slevu na již 4 roky starý ISIC. Normálně na něj u Škody nakupuju fotomateriál a nic...no a v Luxoru mě slečna zkontrolovala...snašil jsem se tento "omyl" zahrát na studentský průkaz, ale nic. Nakonec mi slečna řekla, že tedy ano. Že mi tedy dá slevu, ale naposledy :)
Když už není práce, tak je alespoň co na čtení. Na další knížku čekám už totiž skoro rok :)


"Přes všechno, čím jsem prošel, nelituji potíží, do nichž jsem se dostal - neboť práve ty mě přivedly tam, kam jsem toužil dojít. Nyní vše, co mám, je tento meč jejž předám tomu, kdo bude chtít následovat jeho pouť. Nesu na sobě stopy a jizvy bitev - jsou svědky všeho, co jsem prožil, i odměnou za má vítězství."
-John Bunyan (Paolo Coelho - Rukověť bojovníka světla)

Žádné komentáře: