14.1.06

Praha je malá...

...svět ještě menší a internet....tam si každý čumí do talíře.
Poté, co jsem vzdal Montyho a chtěl se oddávat Fourierově transformaci na pondělní zkoušku, jsem si řekl "ještě si něco počtu". Otevřu můj profil a podívám se, kdo má stejné zájmy.
Mezi odkazy byla Marakana cosi...Marakana, marakana, to mi něco říká, řek jsem si.
A řeklo. Plno lidí z let nejlepší části života. Plné vzpomínek a probděných nocí. Mladost radost.

Ty jo. Tolik lidí jsem nepotkal, ani co jednou za čas jedu domů... a teď ...

S pěkným pocitem jdu spát. Transformace netransformace :)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No jo, uz si bez lehnout vaclave, a at se ti neco pekneho zda...

Felix řekl(a)...

Kurva zdarec Václave. Tebe sem neviděl ani nepamatuju...

Venda řekl(a)...

Presne tak blechoni, na pekne sny se musi dlouho cekat :)