31.1.06

Jak jsem Bobovi neveřil

V poledne jsem jel odevzdat semestrálku do unixu na Karlák. Cvičící se mě ptal na takové otázky ohledně vytvořeného kódu, až jsem se bál, že zjistí, že ne vše bylo vytvořeno mnou. A na to se mě i zeptal. Jestli jsem semestrálku naprogramoval sám. Naštěstí vše dopadlo dobře.

Večer se hrál fotbal. Byla děsná kosa a celý povrch hřiště byl zmrzlý. Sem tam nějaká zamrzlá kaluž. Bob donesl nějaký klacek a začal bušit do ledu, abysme mohli v klidu a bez zranění hrát. Jak už to ale bývá, klackem to nešlo. Bob donesl rožeň z grilu a začal tedy sekat. I já jsem začal sekat do ledu, ale měl jsem pocit, že to k ničemu nevede a navíc se rozbíjí povrch hřiště. A protože Bob je Bob a Bob přemýšlí, řekl si, že donese sůl a vše nasolí. To jsem mu ale nevěřil a argumentoval jsem svou nevěru (od slova nevěřit) tím, že je moc zima.
Bob se nedal zmást, donesl sůl, a posypal největší kaluže. Chvíli jsme počkali, až celé kouzlo začne působit a pak Bob začal výměníkem tepla z ledničky škrabat led.
Fungovalo to ! Takže jsem se opět poučil :)

Nakonec jsme prohráli 14:9 (nebo 13:9 - to už je jedno). Bylo pár pádů, za které mohly ledové plochy, kterých jsme si nevšimnuli...

Provětral jsem se, zachytal si a nechal si zmrznout nohy :)

4 komentáře:

Bob řekl(a)...

Ty jsi to pocital? :-D

Venda řekl(a)...

no jasne. co jineho mam v brane delat?

Bob řekl(a)...

Nu, kdybys misto toho treba chytal, mozna byste vyhrali ;-)

Venda řekl(a)...

ja chytal :)ale protoze jsem mel sustakovoou bundu, kterou jsem si nechtel roztrhat o povrch, nemohl jsem se valet po zemi...tudiz mi nejake to procento golu prolezlo.

po bitve je kazdy general, behem hry jsme vas pekne dotahovali, to musis uznat :)