23.1.06

Zima

Začala pořádná zima (konečně). Italská a španělská auta přestávají jezdit a rusové si oblékají košile.
Šel jsem vyvolávat do temné komory. V místnosti bylo 21 stupňů. Otevřel jsem dveře na balkón...za 15 sekund teplota klesla o 2,5 stupně.
Takže jsem zavřel....za 5 minut ukazoval teploměr 20 stupňů... takové výkyvy teplot nedělají chemii zrovna nejlépe :(

Nicméně dnes ráno jsem šel rozmrznout ven. Protože jsem vstával skoro v 11 hodin a musel jsem se probrat...

Tak si takhle jdu a dívám se na lidi, jak se chulí do zimníků, sůl na cestě je zmrzlá a najednou, naproti mě jde boreček v kraťasích a triku s krátkým rukávem....ale byla mu zima na ruky...měl je v kapsách..

:)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Yooo, tak to byl spravnej frajer! Ten urcite ji samy indicky jidla vcetne kari a posloucha motorhead...

Ja prisel na to, ze win je opravdu na prd system... jestlize ho neinstalujes do primarniho oddilu, tak to chlapec teyko rozdychava.

Elvard řekl(a)...

Sakra, proc jsem anonymous? Chjooo... v tom textovym prohlizeci je spatna orientace... jinak mas tady pekne obrazky :D

Elvard řekl(a)...

sakris.. bud jsem anonymous nebo se nic neposle... nebo uz fakt nevim... radsi mizim...

Venda řekl(a)...

jojo. frajer to byl :)

a win je naprd system...to jo, ale je to jediny system, kde jsou na mem skeneru skenovat fotky :)

Venda řekl(a)...

BTW. jsem rad, ze se ti fotky libi
ale nezda se ti, ze "IMG" je vsude porad stejne ?