15.7.06

Čas T-17hod

Objektiv ze Slovenska nepřišel. Koupil jsem u Škody nový 35/2 a v bazaru starý 16/2,8 Fish eye.
Dokoupil jsem věci, rozloučil se u Pendolína s Janinkou..sakra jak já nemám rád loučení. Pak ještě koupit filtry a sluneční clonu, do Delvity čínské polívky a chleba.

U balení mi hraje Taha Rachid a mezulínovo Allah aghbar. (o správnosti mého přepisu by se dalo diskutovat)

Vzpomněl jsem si na rozhovor, který jsem kdysi měl se svým dědou.(do turecka se totiž chystám už asi pátým rokem)
Řekl :"Do Turecka ? Co tam budeš dělat, víš jaká je tam bída?"
"A tu chci vidět, abych si vážil toho, co mám", jsem tehdy na vrcholu své puberty odpověděl.
"Já bych tam nejel."


Pousmál jsem se a začal balit dál.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:). Uz se na Tebe tesim :)

Bob řekl(a)...

a Coelho tam nech .)

Venda řekl(a)...

to jeste Bob nevi, ze tam jedu taky proto, abych se presvedcil o pravde jeho slov...bohuzel ne Bobovych ;)

Anonymní řekl(a)...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»