11.7.06

Testování testera

V kanceláři je tepleji než venku ve stínu.
Školím člověka, který mě bude v testování projektu zastupovat, pokud tu nebudu (a nebo se chystá můj odchod ? ;)
Klasika testování. Abych to zjednodušil : program má zjitit, kolik jablek je na stole. Na stole jsou tři jablka. Po prvním spuštění program hlásí 2 jablka. Po restartu 1 jablko. Po znovuspuštění program spadne. Hodinu se drbeme s konfiguračními soubory, na nic nepřicházíme.

Přichází mail, že mám udělat nějaké Euro CV... Otevřu world a píšu...o polední pauze.
Word zmizí. Otevřu jej po druhé. Zmizí po napsání první věty. WTF. Zabalil jsem to po šestém spadnutí Wordu.

Za chvíli začnu zase školit. Další drbačka s něčím, co si dělá, co chce.

Za poslední dva dny 9,5 hodin spánku, posraný Linux a to tak, že totálně. Objednaný objektiv, na který se moc těším, ikdyž stojí víc než tělo. Vyvolané fotky na ISIC, abych měl jízdenku levnější. Citově vydírající mamka v telefonu se slovy, že přišla o syna. Nakonec kapitulující mamka, která mi zařídila antibiotika na cestu pro případ nouze a doveze mi zapomenutou čelovku. Janča po dlouhé době ráno se vedle mě probouzející, health pack mi na cestu chystající, vyhrožující, že mi něco udělá, jestli si něco udělám. Já nestíhám, fotit jsem měl, koupat bych se mohl, batoh malý zařídit a ne se tu sakrovat s Wordem a projektem.....

Ale co. Bude na vývojku ;)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

to je osud lidi....co maji na vsechno cas ;)... nestihaji :)

Venda řekl(a)...

spis ti, co nic nedelaji, nestihaji :)
a nebo nic nestihnou ?

ovsem za posledni dny vztavam v sedm, v osm v praci, ledove kafe a prace jak na kostele..

takze vlastne stiham...ale chtel bych stihat vic :)

Anonymní řekl(a)...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»