19.7.06

Kappadokia

Cerne more se nekonalo.Autobus do mesta Sinop z Istambulu stal 45 tureckych lir..nebo lyr ? nevim. Zatimco do mesta Aksaray jen 30. Doporucuju se podivat na mapu a porovnat vzdalenost.
Pres Bospor jsem se dostal trajektem v prepoctu za 20Kc, pak domluvit bus, dat si çaj a kahve a nejaky ten kebab a cekat na odjezd. (turci me vzdy na neco zvali...takze vse zdarma. krom toho kebabu)
Nocni presun na jih se povedl..teda nebyt turka co me v noci osahaval. No, prvni jsem si myslel, ze ma divoke spani, ale kdyz jsem se probudil s jeho hlavou v mem kline, nevedel jsem do celat. Teda po tom, co jsem ho vyhodil ;) Opakoval "Sorry, you like me" a porad se po me sapal. Autobus narvany, neslo nikam jinam sednout, on jediny byl predtim mou spojnici s okolim, protoze nikdo neumel anglicky. CO delat. No v Aksaray jsem tak rychle utekl z autobusu, ze jsem tam zapomnel pruvodce se slovickama.
Tak ted sedim v Nevşehir, cekam az otevrou obchod s vodou at konecne muzu vyrazit do pustiny. a pri te prilezitosti si zjistim nova slovicka.

Tak zatim :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Sqely! Tesim se na dlasi historky z cest! Zacina to vypadat dobrodruzne:)