30.7.06

Mozna posledni

Po usnuti na pokoji s jednim clovekem a probuzeni s peti lidmi, jsem sel do mesta fotit rani Istambul. Mel jsem stesti, protoze nikde zadny turista. Nebo spis vsichni turisti jeste spali.
Najit ovsem nejake neohrane misto na foceni je problem. Ale snad tech pet fotek bude peknych.
Pak jsem si zasel na snidani, kterou jsem nemel zaplacenou...inu jsem cech, no. Takzvane jsem poprve okoukal, jak to tu chodi a ted toho vyuzil.
Ted se pujdu jeste do jedenacti natahnout, osprchovat a pak vyrazim do sesti bloumat Istambulem. Pravda. S 15 TLI, za ktere si musim koupit jidlo na cestu a chci jeste nejaky ten darek to neni moc, ale co uz.
No a pak, pokud se vse povede jak ma, pojedu vecer domu.Mozna v utery ci stredu prijezd. Kdo vi. Po vcerejsku nicemu neverim :)

Maşallah.

Güle güle.

Žádné komentáře: